Tuesday, November 24, 2009

REMEMBER ME AS YOUR FRIENDS..

REMEMBER ME AS YOUR FRIENDS..

lagu ini khas untuk sesiape yg bergelar KAWAN,TEMAN dan SAHABAT..
lagu ini sy tujukan kepada teman2ku baik jauh atau dekat,semoga ikatan ukhwah yg dibina bukan hanya sementara insya allah hingga kekal sampai bila2...

Dan dgn kesempatan ini juga sy sebagai insan biase ingn memohon maaf sekira nye ada terkasar bahasa dn gurauan yg terlebih..mngkin niat dihati hanya sekadar ingin mengusikmu, dlm tdk sedar usikanku itu telah menyakiti htimu..minta maaf sgt2..
Percayalah sahabatku dri ini tdk akn berhenti memohon kemaafan selagi ku masih bernafas.. jika 1 hari nti kau tdak dgr lgi sesuatu ucapan kemaafan dri ku itu bermakna aku telah pergi dulu drimu....=)

kenangan yg kte lalui bersama sangat indah,disaat kau hulurkan salam perkenalan padaku..
tdak pernh sekaliku terbayang ape yg akn terjadi dlm ikatan kte,saat perkenalan segala keindahan yg ku nmpak diwajahmu..segala kelemahan dan keburukanmu tdk sekali ku memandangnya,pada saat itu ku hanya berfikr ingin menjadi temanmu hingga akhir nafasku..
segala kesedihanku kau mendengar,apabila ku diuji kau bngkitkn semangatku, saatku lemah dn tdk berdaya kau nasihat aku dgn kehebatanmu...dan3.."sekiranya aku melakukn kesilapan atau menyakiti htimu,tegorlah aku agar dptku perbaiki kelemahanku itu..

allah telah mengurniakan aku sahabat yg sejati,die telah membawa aku mendekati illahi..
sahabat adalah pinjaman yg amat berharga agar dpt memimpin kte dlm meneruskan perjuangan..kadang2 dlm kemesraan yg dialami,sehinggakan kte lupa ungkapan 'perpisahan..'

Ku percaya dgn takdir illahi,setiap pertemuan msti ade perpisahan..
dan sekarang tibalah masaku untuk melangkah pergi meninggalkn mu, telah ku cuba sedaya upaya tdk meniggalkn mu..tpi aku harus merelakannya krn kte masing2 ade cita2 tersendiri..


dgn izin allah,kte akn dipertemukan dilain hari..akn ku terus berdoa agar kau dapt memaafkn kesilpnku yg leps secara tdk sedar...supaya peluang seterusnya kta akn jdi lebh matang dri yg sebelum ini..

~KHAS KEPADA INSAN BERNAMA SAHABAT~




by fazlynazmi=)

No comments:

Post a Comment