Wednesday, May 4, 2011

CINTA ... .


Aku mencintainya tanpa melihat kata SEMPURNA .... Aku mencintainya dgn melihat segala kelebihan n kekurangan yg ia miliki ..... Aku mencintainya dgn penuh kesabaran dan keikhlasan hatiku ... Aku mencintainya dgn melihat agamanya bukan fisikalnya ataupun materialnya ... Aku mencintainya dgn sebentuk cinta yg ku punya dan aku mencintainya tanpa melebihi rasa cintaku pada-NYA .....


" Ya ALLAH .. sesungguhnya aku mengimpikan CINTA yg suci selepas kahwin .... . KAU perkenankanlah doaku ini Ya ALLAH .. KAU jauhilah diriku drpd sgla gangguan CINTA yg boleh menyebabkan diriku ini lalai dr mengingati MU , Ya ALLAH . kerana ku yakin begitu indahnya cinta andai ada CINTA kpd Allah Yang Maha Esa t'lebih dahulu .... dan ku serahkan sglanya kpd keluargaku utk menentukan siapa jodohku dgn izinMU Ya ALLAH ... AMINYARABBALALAMIN "

No comments:

Post a Comment