Saturday, January 15, 2011

BUAT TEMAN & SAHABAT

Ya Allah , Sahabat saya tak seperti sahabat Nabi saw .. Sahabat Nabi setia di sisi , Sahabat saya datang dan pergi .... Ya Allah , Saya muhasabah , menerawang sendiri , Dari kecil ke saat ini ,Ramai sudah bertandang di hati .. Ramai juga yang datang dan pergi ....

Ya Allah , Sahabat ketawa , saya gembira .. Sahabat sayu, saya syahdu ... Sahabat layu, saya pilu ... Sahabat cemerlang, saya gemilang ... Ya Allah , Kawan saya, sahabat saya ... Rahmati kami meniti usia , Terpisah kami di alam nyata ... Temukan semula di taman syurga .....

Ya Allah , Sahabat saya , buah hati saya ... Mesra kami penawar duka .. Rindu kami menambah cinta .. Rajuk kami membuah ceria ..... Ya Allah , Silaturrahiim kami , ukhwah fillah .... Bermusuh kami , na..uzubillah ..... Berpisah mati , insyaAllah .. Pengubat hati , doa rabitah ...... [^_^]v

No comments:

Post a Comment