Thursday, March 24, 2011

manfaatkn CUTI dgn sebaiknya ..... .


 
MERDEKA !!!! huhuhuh .... yeaaaaaahhhhhhhhhh .. (^_^) 
OB landing untuk "final exam" kali ni .. tetap tersenyum , wlau jawab exam dlm keadaan sakit kepala , sakit perut , sakit leher ..... . hehe .. 

alhamdulillah , tamatlah sudah perang exam sem ni .. tunggu sem dpn lak kalau panjang umur .....  
"aku bertawakkal atas tiap usaha kecilku.." YA ALLAH ...


syukur alhmdulillah , saya masih bernafas .. dan berpeluang untuk meneruskan tinta-tinta hati ... . 
ALLAH melindungi perjalanan saya .....

saya di rumah SEKARANG !!
  
rumah yang tenang . ..
jauh dari kesibukan esemen dan tugasan ...
jauh dari sebarang kira-kira matematik @ calculus .... hehe ..

cuti selama 3 minggu ... "CUKUP" .. ^_^ 
tanamkan azam .. sematkan matlamat dalam hati ... 

MANFAATKAN CUTI !!

  

Kadang2 aku keletihan di perjalanan ini ....
Bertatih .. jatuh .. bangun kembali ... .
Melangkah hari demi hari ..
Menongkah cabaran yang menguji iman . ..
Namun kadang2 aku begitu bersemangat meniti harapan masa depan ...
Mungkin kerana adanya sahabat ...
Sebagai pinjaman yang sangat istimewa dari Allah buatku ...
Terima kasih .. buat sahabat , teman , kawan diatas segala kenangan ....... (^_^)

No comments:

Post a Comment