Wednesday, December 8, 2010

couple haram !


Irwan : couple haram ... ada faham?.. susah sgt eh nk faham?!.. makin menjadi-jadi lak mcam twisties,, nak kata xde akal .. ade plak akal ntuk berfikir ayat2 romantis ,, ble suruh bwat mnde elok bermcam alasan plak yg terbit .. hidup ntuk berpacaran je eyh? .. ble dah clash ,, bwat status nk tunjuk frust .. amaran Allah tak ambil tahu ,, depan pintu syurga ,, menangis tak berlagu ..... ~
kesedaran yg sgt mendalam .... terima kasih abg .. insyaAllah , sya akan cuba sedaya upaya utk elak dari couple .. kadng2 sush sgt nk elak , lgi2 perasaan ini dh mula rsa ingn sgt b'cinta ......

kerana aku wanita , pandangan Adam mampu tembus ke dasar hatiku... kerana aku wanita, ingin disayangi itu fitrah diriku ... kerana aku wanita, mudah terpikat dengan keindahan akhlak seorang lelaki ... kerana aku wanita, emosiku selalu mengatasi logik akalku... kerana aku wanita, air mata teman setiaku .. kerana aku wanita , sensitivitiku terhadap sesuatu amat tinggi ..

No comments:

Post a Comment