Monday, September 7, 2009

Aku dan kamu...

Aku dan kamu...

Dalam sebuah pertemuan takdir yang Esa
Aku mengenalimu
Mata kita bertemu
Keperibadianmu memaut hatiku...
Dari situ aku mula merasakan sesuatu...
Dari rasa ingin mengenalimu...
Terpancar perasaan menyanyangimu...
Dari rasa sayang ku kepadamu...
Lahirlah rasa kasihku kepadamu kekasih...
Hadirnya perasaan kasih dalam jiwaku...
Membuat aku mengerti perasaan bagaimana aku menyanyangimu...
Tanpa rasa sayang dan kasih aku tidak mungkin akan mencintaimu...
saat ini.. Cintaku kepada mu adalah sebuah cinta yang tulus suci...
Cintaku kepada mu bukan cinta yang mengandungi kemurkaan ALLAH..
Tapi cintaku kepada cinta bersulam cinta kepada ALLAH yang Esa...

Ya Allah seandainya dia ditakdirkan menjadi milikku...
Jadikanlah aku menjadi miliknya sehingga akhir hayatku...
Jadikanlah aku pasangan dan bidadarinya disyurga...
Semaikanlah kasihku,cintaku,rinduku dan sayangku kepadanya seluas lautan... Semaikanlah cintanya,kasihnya,rindunya dan sayangnnya terhadap ku seindah dan seharuman syurga...
Peliharalah cintaku dan cintanya antara kami...
Semoga cinta kami bersatu dalam ikatan pernikahan...
Restuilah hubungan kami YA ALLAH supaya menjadi pertalian halal...
Berkatilah kami YA ALLAH dalam meneruskan syariatmu...

YA ALLAH
Seandainya dia ditakdirkan menjadi kekasihku,
Maka Pelihara cintaku kepadaMu agar tidak melebihi cintaku kepadaMU...
Jadikanlah cintanya kepadaku sebagai cintanya kepadaMU menigkatkan ketaqwaannya...

No comments:

Post a Comment